moa gullbrand

Måndag

Publicerad 2016-08-08 21:42:00 i Vardag,

 

 

Heej på er! Jag misstänker att T somnat när han nattade Melina så jag passar på att uppdatera er litegrann innan jag ska sova!=) 

 

 

 

Vi har haft en underbar måndag. Vid 11 mötte vi upp Jennie & Tuva-li för att ta bussen till stan. Som ni ser ovan var det höjdpunkten idag, såå spännande och pirrigt att åka buss ju hihi. Vi gick runt på stan och jagade regnkläder till tjejerna och jag hittade ett så fint ställ till Melina. Försöker glömma bort det GIGANTISKA utbrottet Melina fick över att jag frågade om jag fick mäta hennes ben där hon sprang runt heeelt panikslagen och skrek genom hela Stadium, alltså herregud efter den pärsen behövde jag Valium och ett stort glas vin haha. 

 

Sen gick vi och åt lunch och när Jennie och Tuvis åkte mötte vi upp Emelie och promenderade till biblioteket och läste böcker och pysslade. Så mysigt! Sen åkte vi hem, lagade mat och såg några avsnitt av Suits och lekte med barnen. 

 

 
 
Igår köpte vi en babysitter från Babybjörn till den här herren och oh myyyy det är verkligen det bästa! Här sitter han snällt och tittar på oss när han är vaken och sover så sött.
 
 
 
 
 
Nej hörrni, dags för sängen! kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela