moa gullbrand

middag

Publicerad 2016-08-21 10:37:18 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
Godmorgon söndag. Har ni det bra? Vi hade en supermysig kväll igår. Vi promenerade över till vännerna där vi först bjöd på massor med goda tapas, getosttoast, bruschetta m.m och sen grillad ryggbiff, gaaah så gott! Jag som levt på vitkål, kyckling, riskakor och sötpotatis i flera veckor fick såklart världens magknip av allt det goda men det var det värt 100 gånger om! Så gott. Sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och som vanligt var det min sambo som berättade den ena galna historien efter den andra så det bokstavligen sprutade vin ur munnen på oss! Haha Ts förflutna innan vi träffades är nämligen kantad med knäppa historier som vi skrattade åt så vi fick ont i magen. 
 
 
 
 
Den här lilla sötnosen som sover i princip hela dagarna bestämde sig för att ha skrikfest efter middagen. Så mycket har aldrig Lennoxs skrikit och i.n.g.e.n.t.i.n.g hjälpte! Kändes som i en film när vi tillslut gick ut på en promenad och han verkligek gallskrek heeela vägen och alla som gick förbi tittade medlidande på oss haha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej hörrni, söndag och vi ska hämta hem vår fina stora tjej i eftermiddag! Längtar efter henne. Innan det tänkte jag åka och storhandla med Lennox så det är gjort så vi får kvalitétstid sen. Imorgon är det en ny vecka och nya tag! kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-21 14:04:30

Nu till hösten hade jag tänkt få bättre rutin med mat/storhandling. Kan du inte ge tips på vad ni handlar osv

Svar: absolut ska göra det, kram <3
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-21 14:04:31

Nu till hösten hade jag tänkt få bättre rutin med mat/storhandling. Kan du inte ge tips på vad ni handlar osv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela