moa gullbrand

När jag blir stor

Publicerad 2016-08-18 22:09:44 i Vardag,

Om det någon jag vill bli som när jag blir stor är det Hannah Graaf, så otroligt fräsch och snygg hela tiden med ett liv som verkar vara perfekta blandningen av småbarnsliv,vänner och kärlek. Hon och hennes man unnar sig hotellnätter ofta och hon åker på tjejresor men är ändå med sina 5(!) barn också! Så vill jag att mitt liv ska se ut när jag också är 35+. 35..förstår ni att då är Melina 14 år och Lennox 11?! Så overkligt att tänka sig haha...






Så vad har vi gjort ikväll? Jag har lagat mat och sen åkte jag och Melina och handlade och hämtade ut paket. På lördag ska Melina sova borta och det känns nästan som "barnfritt" fast vi har en liten bebis hemma. Har köpt en massa gott småplock och ska unna mig ett gott vin, mm så jag längtar. Sen har vi såklart sett Ernst här hemma som Melina ä.l.s.k.a.r! Ernst är "vår" grej. Nu sover Melina och Lennox ligger här brevid och somnar vilken sekund som helst, ska slötitta lite på tv då och sen soooova.


En fråga förresten, hur ofta "ska" man byta sängkläder? Någon som vet vad normalt är?
















.

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2016-08-19 09:32:47

Typ en gång i veckan eller varannan... Man hinner ju inte med??

Svar: Läste nu och MINST en gång i veckan tydligen, Gud 😂😂😂
moa gullbrand

Postat av: Pauline

Publicerad 2016-08-19 21:51:21

En gång i veckan! Det är ju sååå skönt att byta sängkläder:-D jag köper alltid dra på lakan (Med resår) från h&m home, testa dom! Det är så himla enkelt att bädda sängen och lakanet håller sig sträckt och skönt hela tiden:-)

Svar: Åh vilket bra tips, ska köpa dom!!! 😍😍😍👏🏻
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela