moa gullbrand

Onsdag

Publicerad 2016-08-10 18:43:18 i Vardag,

 

 

 

 

Tjingeling på er! Denna dag har också gått i 290 km/h som vanligt, är klockan redan 18?! 

 

 

 
 
 dagens mami=) 
 
 
Och gosigaste bebisen, suuperknubbig som det SKA vara. (tack för era fina kommentarer ♥)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En välförtjänt paus idag med proteinbar och kaffe. 
 
 
 
 
Har ni en fin onsdag? Vi har det även om jag ligger på minus på sömnkontot. Lennox har ätit som en liten fågelunge (dvs lite haha) och därför vaknat flera gånger inatt. Vi har iallafall hunnit med att städa här hemma och sen när han somnat vid 12 passade jag på att åka till gymmet. Hann köra ett riktigt bra pass innan vi åkte och handlade och hämtade Melina på föris! Sen i eftermiddag kom mina fina vänner Bella och Rebecka hit och hängde, så mysigt! 
 
Nu sitter vi här i soffan, två dödströtta småbarnsföräldrar haha. Jag ska sätta mig och skriva till Twistshake som ville ha ett samarbete med mig, hur kul?! och sen ska jag ta ett välförtjänt varmt bad. Min kropp värker efter hårda pass som den inte är van vid, men det är en skön känsla. 
 
 
Imorgon har vi först köksmöte på Ts jobb med en av hans köksäljare. Då ska vi bestämma hur köket ska se ut, luckor, handtag, bänkskiva, blandare m.m. Och sen ska vi bestämma tvättstugan! Så roligt, trodde aldrig jag skulle gilla att designa en tvättstuga hehe... Efter det lyxar vi till det med en lunch (det är ju typ egentid när man bara har ett barn) och sen ska vi kolla på kakel också. Så roligt! Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe så jag inte somnar här haha...kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2016-08-10 20:37:21

Hej, och grattis! Har inte sagt de än, till sonen alltså haha
Du har säkert berättat de flera ggr tidigare, men vad har du på läpparna!? Jag dör så snyggt!
Tänkte dra ett önskeinlägg när jag ändå är här haha smink såklart, om du har tid, och lust förstås. Kan förstå att det ä r full rulle med två barn men det är så kul att se vad andra har för guldklimpar. :p

Hoppas du har en toppenvecka, och tack för en mysig blogg :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela