moa gullbrand

Serietips

Publicerad 2016-08-08 07:48:33 i Vardag,

Godmorgon! Jag vaknade 06 och kunde inte somna om, och efter att ha dragit mig i sängen var det lika bra att stiga upp. Att få några minuter egentid är verkligen inte alls fel hihi. Jag vet inte om ni vet det men jag är ju en riktig serie-junkie. Sett det mesta (utom si-fi, tåååål inte) och nu har jag haft ett uppehåll ett tag, jag är en riktig periodare förstår ni och antingen ser jag aaallt och gör knappt annat eller så ser jag ingenting. Är ni likadana? Hur som helst tänkte jag ge er lite serietips och visa vad jag ser just nu!
 
 
Men först serier som jag redan sett färdigt, som som ni absolut borde se:
(tar inte dom mest uppenbara serierna här utan guldkorn som jag äälskar) 
White Collar
Castle
Hart of Dixie
New Girl
Sons of Anarchy 
Mistresses
 
Alla dessa är SÅ bra och sådana serier som man inte kan sluta se utan bara ser avsnitt efter avsnitt! 
 
Det här är serierna jag ser just nu som ni bara måste se! 
 
 
1. Suits. 
Jag behöver inte säga mer, alltså hands down den absolut bästa serien någonsin! 
Får en att vilja flytta till new york och bli en bad-ass advokat och gå i pennkjol och höga klackar hela dagen hihi. 
 
 
 
 
2. Ballers
Den här serien kom förra året och är heeelt fantastisk! Med "The Rock" i huvudrollen som sportagent. SÅ bra! 
 
 
 
3. Criminal minds 
Säger också sig själv från seriemördar-junkien Moa haha..
 
 
4. Scandal 
Också helt grym! Handlar om Olivia Pope som jobbar med att lösa problem i de rikas värld, och råkar ha en affär med USA:s president... 
 
 
 
5. The Good Wife 
Ääälskar denna serie. Handlar om en advokat som kommer tillbaka efter att ha varit hemmafru och alla spännande fall hon jobbar med osvosvosv...sååå bra! 
 
6. Modern Family 
Jag var så anti att börja se denna, tänkte att den var supertöntig. Men alltså SÅ rolig serie som får en att kikna av skratt! 
 
7. Nashville
Verkligen så bra serie om musikbranchen i Nashville. Och serien har verkligen så grym musik också! 
 
8. The Blacklist 
Superspännande serie om en FBI agent som börjar samarbeta med en kriminell med att fånga andra kriminella 
 
 
 
 
 
 
 
Det där är mina favoriter, hoppas ni får något tips som ni kan börja se! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela