moa gullbrand

soliga lördag och två månader

Publicerad 2016-08-27 08:19:43 i Vardag,

 
 
 
 
 
Igår var en riktigt dålig dag, så ville inte skriva alls då. Men idag är bättre, gör jag iordning frukost direkt när jag vaknar hinner jag inte tänka och hela dagen blir lättare utan en massa hoppade måltider. 
 
Ser ni sötnosen ovan?! Älskade Lennox som blir 2 månader idag! Och preciiis då hann jag fånga hans leenden på bild, han har lett i några veckor men det är dom två senaste dagarna han fyrat av dom till mig och Melina typ hela dagarna ♥ Just nu behöver jag några liter kaffe för att vakna till då barnen väckte mig vid 06.30, men sen så! Idag ska vi iväg på kalas för mitt kusinbarn och Melina längtar såå redan haha. Idag är det så typiskt "städdag" här i kvarteret och som vanligt är det alltid helgerna T jobbar, vilket betyder att jag är själv med två barn så har ingen möjlighet att vara med..är livrädd för att grannarna ska skälla på mig för det, men visst borde det vara förståeligt med en liten bebis och en 3-åring? 
 
Nej nu ska jag ta en till kaffe här, sen pyssla lite med Melina och sen städa och göra iordning här hemma. Och så pussa ihjäl killen ovan som har stulit mitt hjärta totalt, tänk vad jag är rik som fått två friska fantastiska barn som mestadels är lugna och glada (om vi bortser från Melinas trotsmånader som ä.n.t.l.i.g.e.n verkar vara över!). Tack Gud ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela