moa gullbrand

Söndag

Publicerad 2016-08-28 09:22:51 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
Godmorgon på er! Huuu vilken natt. Eller vilka två nätter. Lennox har bestämt sig för att vakna varannan timme från klockan 3 inatt och sen morgon klockan 07. Inga helgsovmorgnar här inte haha.. Idaaag ska denna tjejen ovan få prova på dans med sin bästa kompis! Hur roligt? Hoppas att tjejerna gillar det och att det inte är på helger för då kanske vi kan börja. Vi har sökt till bamsegympa men det är ju tydligen omöjligt att få plats? Vill ju att Melina ska få börja med lite aktiviteter och få röra sig och testa kroppen. Hon gör så mycket kullerbyttor här hemma att vi blir snurriga hihi ;)  Efter det ska vi iväg på bästa gudsonens 3-års kalas, så mysig söndag ♥
 
 
 
 
Vill bara säga tack igen för era fina kommentarer och för att ni bryr er och frågar, så himla gulliga! Och så vill jag säga att för mig är träningen det som håller mig frisk. Utan den hade jag inte klarat mig alls utan hade varit 100 gånger sjukare då. Träningen ger mig energi och får mig att må bra och mår jag bra är det lättare att äta. Och löpträning vet jag inte är det bästa för min höftprotes men löpning ligger mig verkligen varmt om hjärtat och därför vill jag prova försiktigt om det går eller inte. Och sen är det typ enda träningsformen som man kan göra när man har två barn hemma så därför vill jag ge det en chans för att inte gå under helt haha. 
 
Jag pendlar mellan att vilja skriva om det här och att inte göra det eftersom det för mig är det mest privata någonsin. Just nu går det inte alls bra och jag mår inte så bra så därför väljer jag helt enkelt att sluta skriva om det här för en stund. Vi får se hur uppdateringen blir här men jag ska försöka iallafall, kram! ♥

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2016-08-28 09:38:58

Förstår att det känns privat. Gör det som känns bäst. Kämpa! Det kommer bli bra!
Kram och trevlig söndag.

Svar: Tusen tack fina fina du! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
moa gullbrand

Postat av: Pauline

Publicerad 2016-08-28 19:50:42

Jag tycker att du är otroligt stark som delar med dig över huvud taget, och med den styrkan kommer du att komma långt, Moa!😊

Svar: åh tusen tack fina du, vad glad jag blir! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela