moa gullbrand

Tack för att ni finns

Publicerad 2016-08-24 08:40:41 i Vardag,

Först och främst, tack för era fantastiska kommentarer. Ni är så otroligt gulliga och ger mig så mycket pepp! Vissa har även skrivit på andra ställen och det värmer så mycket så ni anar inte! Så fina är ni ♥
 
 
 
 
 
 
Godmorgon på er. Har tagit någon bloggfri dag och det var väldigt skönt.
Veckan har kört igång och det är redan (!) onsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dom här två busungarna hängde hela måndagen ihop efter att jag, Melina och Lennox gått på en långpromenad och villat bort oss som vanligt haha, att jag inte lär mig att ta "genvägar"... 
 
 
 
 
 
Mitt lilla gosehjärta som börjat le massor. Men man får minsann kämpa för dom där leendena ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har svårt att äta nu och håller mig därför inom en "ångest-fri-zon" med mat jag alltså kan äta utan att få ångest. Mango med koriander och rödlök måste jag tipsa om för det är bara det godaste som finns. Jag mår förresten mycket bättre nu efter att jag berättade (som många av er sa), det gör att jag måste tvinga mig själv att se sjukdomen i vitögat och inte tränga bort det. Tack ännu en gång ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår hann jag med ett pass på gymmet och en långpromenad själv med Lennox innan vi hämtade Melina. Det är lyx för mig! Efter att vi hämtat henne (första dagen utan gråt när jag kom, värt att notera) gick vi till en stooor lekpark och lekte i flera timmar. Där träffade vi en annan mamma med en kille som var 4 år och en bebis som Lennox, så roligt att sitta och småprata medan dom stora barnen lekte.  
 
 
 
 
 
 
Vad hittar ni på idag? Jag tänker faktiskt skippa gymmet idag, det känns helt enkelt bäst för själen. Istället ska jag ta en lugn morgon här hemma och sen ska jag & Lennox åka till köpcentrumet för att köpa lite presenter till helgens kalas (och en present till storasyster för att hon är så duktig) och sen möter vi upp Jennie och tar en kaffe. Efter det har vi BVC besök så hooooppas att vi inte får samma bvc-sköterska som sist (banta-sköterskan ni vet...) men denna gång är jag mer "förberedd" och kommer skälla ut henne isåfall. Önskar er en jättefin onsdag iallafall, stor kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela