moa gullbrand

the dress

Publicerad 2016-08-11 22:30:00 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
Snart gifter sig min syster och temat är svart, guld och rött. Jag beställde just denna klänning, huuur fin?! Precis i min smak och en klänning som jag kommer kunna ha annars också. Åh vad jag längtar efter att få ha den på mig, och efter bröllopsdagen! Kommer bli helt fantastiskt. 
 
 
 
 
 
Update: Ibland kära läsare (anonyma sådana), vill jag bara lyfta upp er, ge er en kram och ruska om er lite! Släppa ut håret och ta ut den där pinnen som sitter fast någonstans i dom nedre regionerna (arslet...arslet menar jag!!). TVÅ gånger har jag haft rött på ett bröllop, herregud vad tänker människan, så smaklöst?! ELLER så tänker jag att livet är för kort för att ha på mig något annat än vad jag vill ha på mig!? Livet är för kort för att jag ska tänka "hm kan jag lägga upp den här bilden på instagram eller vad ska alla säga då". Livet ÄR för kort för att oroa sig över "smaklöst" och vad andra tycker. Jag lever som JAG vill! Jag älskar sånnahär klänningar, jag älskar att vara utan bh fast jag vet att mina bröstvårtor går att ana ibland och jag älskar att posta selfies på instagram haha. Lev livet som DU vill! (och såklart FÅR man tycka att klänningen är smaklös, men det gör inte jag och jag tänker vara pangsnygg på min systers bröllöp även om hon är präst och gud kommer vrida sig uppe i himlen hehe, fast min gud säger "you go girl" och inget annat, för han dömmer ingen. Klart slut på religionssnacket haha..) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-11 23:01:29

Lite smaklöst på ett bröllop :/

Svar: Du har rätt...speciellt eftersom min syster är PRÄST!!!!! Gud kommer gråta uppe i himmelen hoho 😂😂😂 eller så kommer han säga "damn girl you sexyyyyyy!!!!", tror ändå på det senaste? Eller typ på att vi inte lever på 1900 talet längre och man faktiskt får ha vad man vill på bröllop 💃🏻
moa gullbrand

Postat av: T

Publicerad 2016-08-13 02:01:16

Känns som ett tag sedan jag såg Anonym här. Förstår inte varför hen känner sig tvingad att delge sina nedvärderande kommentarer här.
Hade jag haft kroppen hade jag haft på mig ovanstående klänning jämt!! 😍

Svar: Haha ja altså jag håller med! haha men lägg av det har du! kram finis <3
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-13 04:45:26

Åh vad kul med bröllop! Går själv i bröllopsplanering och är nyfiken på hur du tänker kring att bruden lämnas över av sin pappa - en diskussion som går ganska varm nu? Jag vill inte göra det pga gammal symbolik men tycker alla får göra som de vill och älskar att höra andra människors tankar :)

Svar: Visst är det! Men ad roligt! Gud gör det det? Jag har faktiskt ingen koll på det riktigt, min syster ska inte ha så utan gå in med sin blivande man MEN jag skulle nog vilja ha det! Mest för min pappa, han kommer ju vara så stolt om han får den "rollen" på bröllopet! Men nu blir jag nyfiken, vad säger man i diskussionen och hur ska DU göra?! kram!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela