moa gullbrand

Tvättstugan

Publicerad 2016-08-12 09:03:16 i Vårt drömhus 16/17,

Godmorgon på er! Här sitter jag med en kopp kaffe och två barn men jag tänkte att jag skulle göra det ännu lite svårare och skriva ett blogginlägg samtidigt ;) Det finns ju så mycket jag vill visa er! Husritningarna som jag tänkte visa sparar jag då vi har bestämt att vi ska ta bort ett fönster och flytta ett annat litegrann. 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju så svårt att visa på bild men ville ändå visa er! Såhär kommer tvättstugan se ut. Ljusgrå luckor och en vit bänkskiva som är SÅ snygg. Det syns inte på bilden men den har världens coolaste struktur. Till det mässingsknoppar. 
 
 
 
 
 
 
 
Vi ska välja en dyrare variant av denna blandare och en rund inbyggd ho i bänkskivan, kommer bli så snyggt! Tvättstugan är inte så stor men vi ryms iallafall med några skåp och ett lite större linnéskåp. Ska visa er golvet vi tänkt där inne senare! Tvättstugan har en groventré och golvvärme så det är där vi kommer gå in direkt från bilen när barnen är leriga och smutsiga. Det kommer verkligen bli såå bra! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela