moa gullbrand

twistshake

Publicerad 2016-08-15 18:04:00 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Japp här ser ni världens sötaste baby med sina favoritflaskor, nämligen twistshakebaby som jag redan bloggat om! Jag har redan sagt hur mycket jag älskar dessa flaskor så ska inte babbla om det mer utan jag ber bara alla flask-föräldrar att iallafall p.r.o.v.a, jag var skeptisk innan men det är verkligen utan att tveka de bästa flaskorna på marknaden! Och färgerna? Den nya svarta ovan är ju bara sååå jäkla snygg! 
 
 
 
 
 
Och det bästa? Ange gullbrand20 i kassan så får ni 20% rabatt på allt på twistshakes hemsida! ♥
Är så glad över att dom kontaktade mig eftersom det verkligen är något jag använder och älskar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela