moa gullbrand

Underbara fredag

Publicerad 2016-08-05 21:40:00 i Vardag,

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Emelie kom förbi imorse och hade med sig en present till Melina, behöver inte säga hur lycklig hon blev över sin gigantiska klubba va? Finaste bästa Emelie som tar hand om oss så bra <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi hem till min mami och njöt av solen. Här har jag vuxit upp alla somrar sen jag var liten, det är så fint här! Tänk att ha vattnet några meter bort. 
 
 
 
 
 
Melina älskar sin lekstuga
 
 
 
 
 
Mormor kom med nyplockade hallon och på söndag tänkte vi också åka ut och plocka, så mysigt! 
 
 
 
 
Älskade lilla prinsen som inte sovit mer än typ 30 minuter idag? Man får verkligen hänga med i alla "utvecklingssprång" med bebisar, det går inte göra mer än att bara följa med! 
 
 
 
 
 
 
 
Den här tjejen, världens vilja men ett hjärta av GULD verkligen! Kan inte ens börja berätta allt fint hon gör varje dag som får mitt hjärta att smälta. 
 
 
 
 
 
Tjingeling på er! Vi har haft en supermysig dag som avslutades med middag hos svärmor och sen Lets dance junior här hemma (som jag berättade innan dansar T och Melina vaarje dans här hemma och jag ligger i sängen och döör av skratt haha). Nu håller T på att natta Melina och jag har precis nattat en svårsövd liten herre. Hoppas båda barnen sover, då ser jag framemot en myskväll med min man. 
 
 
 
Förresten var vi med om en liten sjuk sak, T blev nämligen lurad på en Macbook. Han hade köpt en av en kille som verkade väldigt "reko" men då den inte kommit i posten på flera dagar luskade han lite och hittade killens sambo och kontaktade henne. Hon visste såklart inget utan det visade sig att hennes kille lurat fleeera på pengar. Såklart ville han inte erkänna detta först utan ringde upp för att inte göra sin fru  som var i bakgrunden orolig och drog en historia om att någon måste ha använt hans namn (och fört in pengar på hans konto? hmm jo tjena..). Så efter ett hårt samtal och hot om polisen hade vi vips pengarna på vårt konto och puuh alltså vilken tur! Så kom ihåg att inte lita på n.å.g.o.n på internet även om man verkligen tror att den är reko. Denna kille var ju liksom familjefar och allt så vi trodde verkligen att vi kunde lita på honom. Kan tänka mig att hans fru i.n.t.e blev glad då vi såg senare att han skrev till alla han lurat att de skulle få pengarna tillbaka. Vad skulle man ens göra om man märkte att ens sambo höll på så? fy alltså.. 
 
 
Nej, film blir det här! kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela