moa gullbrand

Vad drömmer du om?

Publicerad 2016-08-11 12:00:00 i Vardag,

Min fina älskade man, så kär jag är i honom. Han gör alltid allt för oss och får mig att känna mig så älskad. Han har mycket på sitt jobb men hittar alltid tid till att ringa och säga att han älskar mig. Det är sånnadär små gester som gör ett helt förhållande tycker jag. 



För någon dag sen frågade han vad jag önskar mig? "Önskar mig?" Frågade jag. "Jo du är en så fantastisk mamma och gör så mycket här hemma, jag vill ge dig något du inte unnar dig själv!". Jag fick inte välja kläder eller smink för det kan jag ju köpa ändå, utan det skulle vara något speciellt.



Vad jag önskade mig? 



En hotellnatt. Inte nu men när Lennox blir lite större och vi kan lämna bort båda barnen. Förstå så härligt! Checka in på hotellet i ett fint rum, öppna en flaska bubbel och bara mysa. Sen gå ut och äta en god middag och fortsätta med drinkar och sen gå ut och träffa lite vänner. Efter det gå hem till hotellet och mysa ännu mer och sen soooova. Förstå så härligt?! Det är min målbild just nu. Vad jag längtar. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-11 12:24:24

Det kallas "kompensation"

Svar: Hahahahaha, avundsjuk much?!
moa gullbrand

Postat av: Emma

Publicerad 2016-08-11 13:50:03

Du kan kalla det vad du vill, anonym. Faktum är att i de flesta familjerna måste den ena jobba och bara den andra kan stanna hemma och om Tomas då vill ge Moa någonting för att visa hur mycket det betyder för honom att hon gör ett sådant bra jobb för familjen medan han är borta, så är det väl jättefint. Jag tycker att Moa och Tomas verkar ha en bra uppdelning där Tomas är hemma alla torsdagar, där det finns planer att han är hemma och pappaledig och Moa återgår till skolan, där de hjälps åt på nätterna och när de båda är hemma, där Tomas tar med sig vara Melina så att hon kan få egentid borta från Lennox och bara med pappa och Moa och Lennox får vara ensamma en stund och så vidare och så vidare. Helt OK att vara avundsjuk (det är jag med, haha!) Men stå för det istället för att vara otrevlig...

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-08-12 20:31:32

Kan undra om det är samma anonym i det två senaste inläggen. Alltså vad fan är det med folk? Skulle anonym väga säga sånt här till dig face to face? Skulle inte tro det. Patetisk så det är skrattretande. Älskar dina svar Moa 😂

Svar: haha tyvärr var det inte samma ip adress så är säkert olika, men jaaa jag undrar vad man får ut av det liksom? så jäkla ovärt att ens lägga energi på?! hahaha ja visst är jag påhittig hihi :D:DD
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela