moa gullbrand

Love from Thailand

Publicerad 2016-02-24 16:41:51 i Vardag,

Heej på er! Tänkte kika in snabbt och säga hej! Här i Thailand är klockan 22.30 och Melina sover här brevid mig. 

Vi har haft en liten omtumlade start, men nu har vi valt att lämna huset vi hyrt och istället checka in på ett riktigt paradishotell vid stranden! Det är verkligen helt obeskrivligt vackert och havet är precis nedanför med en egen strand för hotellet. Det bästa är att hotellet är väldigt lugnt med inte många gäster alls! Istället för att jaga solstolar är nästan ingen upptagen haha, så skönt! Imorgon ska jag testa hotellfrukosten, som jag längtar! 
Melina har det Heeelt fantastiskt, hon har knappt stigit upp ur bassängen och havet och älskar det verkligen här. 

Allt är verkligen toppen här men min graviditet ställer verkligen till det för mig.  Det låter ju knäppt haha men jag är så himla känslig. Kan aldrig minnas att jag varit såhär orolig i kroppen innan? Jag som älskar att resa men just nu är jag extra känslig och vill att Melina ska vara nöjd exakt hela tiden. Är hon minsta missnöjd får jag ont i hjärtat direkt, och vad tror ni än 3-åring är då och då? Hon är snäll 99% av tiden men har såklart sina trots-idéer om att inte gå eller jag vill det och det och inte det och jag som i vanliga fall är en lugn mamma som hanterar trots utan problem blir...ledsen? Har inget bättre ord haha. Jag hoppas att detta släpper...tillexempel är jag redan orolig för flygresan hem fast det är 14 dagar kvar OCH resan hit egentligen gick bra?!
Hjääälp?:(   

Internet är så segt så går inte att ladda upp bilder..kika på instagram om ni vill se! 



Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-02-24 17:29:50

Oj vad hände med huset?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela