moa gullbrand

Kalaset

Publicerad 2016-01-31 09:19:09 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej hörrni! Hann inte kika in igår så blir två inlägg nu på morgonen istället. Igår var det ju dags, som Melina längtat efter denna helg då hon skulle ha kalas! Hela vår lägenhet är upppiffad till max med ballonger (har nog blåst upp 50st haha), vimplar och annat roligt. När gästerna kom in fick dom tutor (som inte låter, grymt!) och partyhattar. 
 
 
 
 
 
 
Här sitter mina underbara! Prinsessan Elsa som väntar på sina gäster ("mamma dom ska komma hem till aaaaaarendal") med Prins Hans och hans häst. Haha Melinas fantasi har inga gränser och jag älskar att Tomas alltid spelar med och lever sig in i hennes lekar. 
 
 
 
 
 
 
 
Vi bjöd på kakor och en Elsa-tårta. Idag ska jag göra spritsningen
mycket snyggare, vilken vetenskap det är haha! 
 
 
 
 
Och så Semmel-cupcakes som tog slut på ett nafs =) 
 
 
 
 
 
Sen kom hela familjen och släkten och Melina hade så roligt. Det är alltid lika mysigt när alla är här och pratar och tjoar och håller på. Melina fick så fina presenter och hennes min när hon öppnar allt, det är liksom "VA, får JAG det här?!" haha ♥ Tack till hela familjen och släkten för att ni är så underbara och för att ni ger oss så mycket kärlek! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela