moa gullbrand

Finaste pojken

Publicerad 2016-07-28 08:22:09 i Vardag,

Godmorgon fina!

Världens godaste lilla kille som bara vaknade 1 gång inatt (i vanliga fall två) och det tog T så jag fick sova en hel natt, underbart!

Godmorgon på er. Ligger här i sängen och gosar med Lennox. Älskade lilla kille. I magen hade jag en "bild" av honom som väldigt lugn, vet inte varför jag fick den känslan. Och hitills stämmer det bra. Sover mestadels av dagarna och när han är vaken nöjer han sig med att ligga och titta runt på alla omkring sig, ser ut som att han funderar på vad vi håller på med haha. Mellan 18-20 är han i.n.t.e helt nöjd utan har ont i magen men får man gå runt i mamma eller pappas famn går det okej. Och lukten? Hur kan en bebis lukta så gott? Vi alla gosar och sniffar och pussar honom säkert 1 miljon gånger om dagen, världens mest älskade lillebror.

Torsdag idag och det är såå skönt att inte göra "något speciellt" dessa dagar. Vi har hängt hemma hos vännerna och bara myst. Idag får vi se vad vi hittar på? Träna ska jag iallafall göra!


Nu vaknade Melina också, dags att gå! Kram på er finisar 💕💕























...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela