moa gullbrand

Godmorgon och ny soffa

Publicerad 2016-07-29 10:33:45 i Vardag,

 

 

 

 

 

Godmorgon på er! Hoppas ni mår bra. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
Igår fick vi ett infall här hemma, och som vanligt när vi får infall ska allt gå snabbt haha. Vi hittade nämligen en vit ektorp soffa, precis en sån som jag senare vill ha på nedervåningen i huset (då med ett fint linneöverdrag och fotöljer till) för 700kr och vi köpte den direkt utan att blinka, och i samma veva fick vi får soffa som jag var såå trött på såld och ivägskickad. 
 
Det passade verkligen SÅ bra här hemma och jag hann en sväng på stan och köpa lite nya kuddar och en fin pläd. Än är inte vardagsrummet färdigt utan det ska in en stoor mysig sittkudde på golvet och sen får vi se. Iallafall känns det som världens kap då vi har en utgift mindre när vi flyttar iallafall och allt som allt kostade allt (med ny pläd och kuddar) 80kr, hur värt?! 
 
 
Men som vanligt kommer inte en olycka ensam (ni vet datorn) och igår fick vi både köpa nytt batteri till bilen och sen visade det sig att något annat stort gått sönder utan att vi märkt det så nu är den på lagning. puuuh alltså, att allt kommer samtidigt? 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi fick iallafall bra med sömn från denna lilla kille och jag drömde som vanligt superkonstiga drömmar som jag fnissar åt idag. Om ni visste vilken fantasi jag har och dom som medverkar? Kändisar, folk jag följer på instagram och mina vänner haha. Nu ska jag dricka kaffe och göra frukost, vi får se vad vi hittar på idag. Kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela