moa gullbrand

Hej från semestern

Publicerad 2016-07-21 08:27:43 i Vardag,

Hej på er från en solig morgon bredvid havet!

Jag igår innan vi tuffade iväg söderut!

Här ligger jag i sängen med en liten bebis sovandes tungt bredvid och med dörren öppen så jag hör fågelkvitter och där ute står en liten tjej och "bakar" för fulla muggar hihi. Vi har alltså åkt iväg på semester till stugan och det är såå mysigt! T glömde t.om datorn och det känns faktiskt skönt. Istället får vi umgås bara vi. Melina älskar det här och igår grillade vi marshmallows på vår lilla strand vid havet innan vi somnade. Trodde jag skulle sova extremt dåligt inatt eftersom vi alla sover i samma rum och jag är så lättväckt, men mat 02,05 och 08 för Lennox så känner mig utvilad!

Idag ska vi bara vara tror jag, solen skiner och Melina ska få bada i sin pool. Jag ska plocka en massa blåbär tänkte jag. Så mysigt! Nu vet ni iallafall vart vi håller hus, kram från oss 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela