moa gullbrand

Lilla älskling

Publicerad 2016-07-30 12:20:00 i Melina Jolie,

 

 
 
Den är fina tjejen, som driver oss till vansinne ibland med sin starka vilja. Igår fick jag locka hennes hår inför "lets dance junior" då hon och pappa dansar v-a-r-e-n-d-a dans ihop framför tvn, haha alltdå det är så dögulligt verkligen. Och håret, hur fint är det inte? Så roligt för exakt sådär såg mitt hår ut när jag var liten med. Melina är verkligen en liten mini-moa och det är så coolt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela