moa gullbrand

Lördag

Publicerad 2016-07-30 09:17:38 i Vardag,

 

 

 

 

 

Godmorgon fina! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
Jag och busungen här hemma. ä.l.s.k.a.r att glida runt i träningskläder hela dagarna och
längtar ännu mer tills det blir kallare och jag kan ha alla mina träningstights!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår satte vi upp Ts födelsedagspresent från oss, en chins-stång! Kan ju säga att det är långt kvar tills jag gör så många chins som killen ovan men nu under mammaledigheten ska jag öva öva öva! Kan vi ta en tyst sekund och beundra min sexiga kille förresten?  hehe! *dreglar*. 
 
 
 
 
 
 
Lördag idag, skulle det inte bli regn snart? Jag veet man ska inte klaga men sol och stekhett är inte optimalt med en nyfödd. Jag njuter fortfarande av den här sov-streaken vi har här hemma (man vet aldrig när det tar slut) och låter T ta lång sovmorgon. Ska göra iordning frukost till mig och Melina och sen göra mig iordning för dagen. Vi har inte så mycket planerat idag mer än att hälsa på Nathi + min fina gudson som ska flytta hit (!!). Hur tur har vi inte att ha alla nära och kära några meter ifrån? Mindre positivt att vi flyttar om ett år bara haha.. Ikväll ska vi ut och äta och fira Ts mamma, så mysigt!  Jag skriver senare om jag hinner, kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela