moa gullbrand

Middag, ny serie och hosta

Publicerad 2016-07-16 09:54:44 i Vardag,

 

 

 

 

 

 

Godmorgon på er! Usch så hemskt med allt som händer i världen..
igår Nice och idag Turkiet. Hemska värld vi lever i. 






Jag sitter här och dricker kaffe och Lennox är vaken för en gång skull och Melina med. Lennox är fortfarande så extremt hostig. Det känns inte "normalt" då han varit hostig i över två veckor nu? Han har det som jobbigast efter att han ätit då det blir trångt i halsen. Som tur är ska vi till läkare på tisdag så hoppas dom kan hjälpa oss då! 

 


Igår hade vi våra vänner på middag här hemma!

 

 

 

 
 
 
Jag körde på supermjuka lösa kläder 
 
 
 
 
 
 
Och fick dricka ett glas bubbel medan vi gjorde iordning grillad ryggbiff och en massa goda tillbehör.
 
 
 
 
 
Vi hade en så mysig kväll och när vårt sällskap hade åkt hem bäddade vi ner oss i sängen och plöjde några avsnitt av "Marcella" på Netflix, alltså den är såå spännande och bra! Det är Hans Rosenfeldt som skrivit den, dvs han som skrivit några av mina favoritböcker samt skrivit Bron. Så det är verkligen dagens tips, så spännande och lite obehaglig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla dessa filter hehe.. 
 
 
 
 
 
 
Den här fina lilla vovven ♥
 
 
 
 
 
 
Solen skiner idag och T ska få sova ut (han lät mig sova till 6 imorse, heelt underbart) och jag ska städa upp lite efter igår och sen kanske vi tar en långpromenad. Men först mer kaffe! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela