moa gullbrand

Promenad i det fina vädret

Publicerad 2016-07-29 13:18:53 i Vardag,

Vi köpte ju en syskonvagn till barnen, världens bästa köp! Så enormt lätt att köra och med världens dämpning. Ser så fram emot alla pws i höst med barnen och en pod eller bra musik i öronen! Det är verkligen extra träning att dra två barn haha.

Vi gick till en av lekparkerna i området för Melinas skull. Jag lever verkligen i mina yeezy boozt. Så enormt sköna och tunna så dom inte blir för varma nu på sommaren. Och snyggaste skorna enligt mig haha.

Nu ska vi fortsätta promenera! Kram











.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela