moa gullbrand

Strandhäng

Publicerad 2016-07-13 09:24:00 i Vardag,

 

 

 

Godmorgon finisar! hoppas ni har det bra. Det har vi, jag och barnen myser i soffan som vanligt på morgonen och laddar upp för dagen. Vi är oförskämt utvilade för att ha en nyfödd bebis men man vet aldrig om det håller i sig, vips ändras allt igen! 

 

 

Igår hade vi en mysig dag. Emelie kom hit och hängde
på förmiddagen och sen åkte vi iväg till stranden. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Lilla soltjejen ♥
 
 
 
Vi får dela upp oss när vi har en nyfödd och T och Melina lekte och byggde sandslott hela dagen. Åh vad jag älskar den här mannen, oändligt mycket. 
 
 
 
 
 
Eftersom lillebror sov i skuggan fick jag ligga på en filt och vila. Alltså vilken lyx haha! 
 
 
Sen åkte vi förbi tomten och vinkade haha, Melina blev SÅ ledsen då hon trodde att skolan skulle vara öppen för hon ville gå in och titta "där jag ska gå när huset är färdigt". Från att ha varit helt emot att flytta pratar hon nu om det ibland och längtar efter sitt nya hus, så roligt! 
 
Idag ska vi ut och hänga med min syster och hennes blivande man och gå på "barnens dag" på ett bruk. Det ska vara sockervadd, fiskedamm, djur m.m så det blir säkert hur mysigt som helst! Nu ska jag börja göra iordning och få i frukost i två ungar samt mig själv, det är lite pusslande med två barn, speciellt när det ena barnet har världens slemhosta, stackars Lennox! kram på er iallafall så hörs vi senare <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-07-13 14:42:22

Vart kommer din bikini ifrån? Ser nästan ut som en av mina

Svar: den är från bubbleroom! =)
moa gullbrand

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-07-13 21:19:38

Okej då är det nog inte samma. Köpt min på hunkemöller 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela