moa gullbrand

Underbara söndag

Publicerad 2016-07-17 21:30:00 i Vardag,

 

 
 
Dagens mami i grått grått grått, älskar det
och älskar mina yeezy, lever i dom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi mötte upp bästa vännerna på Västerbottens museum där det fanns så mycket roligt för tjejerna. Pyssel, dockteater och så ett gigantiskt lekrum där de gick loss, hit kommer vi fler gånger! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Världens finaste snyggaste man, tänk att han är min?! 
 
 
 
 
 
 
 
Supergott nyttig "raw" bar, älskar sånt fika! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänk att här inne i magen ligger Lennox framtida bästa vän, så stort!
Vad vi längtar efter dig lilla killen, inte långt kvar nu ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två små nakenfisar som lekt utan minsta bråk hela dagen, ja vi föräldrar är helt chockade
efter månader av trots från båda haha. Såå söta är dom ihop, som systrar verkligen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter museumet åkte vi hem till Jennie & Kristoffer och killarna fixade urgod middag. Grillad entrecoté med grillad ananas, mums! 
 
 
 
 
 
Vilken fantastisk dag vi haft, glada barn, god mat och underbart sällskap. Nu är vi hemma, Lennox ligger i min famn efter mat och T och Melina badar. Sen blir det sängen och mys innan sovdags. Hoppas ni haft en fin söndag finisar, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela