moa gullbrand

Workout

Publicerad 2016-07-18 12:06:18 i Vardag,

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
Åh så lycklig jag är just nu. Först bra med sömn och sen hoppade jag i träningskläderna och åkte till gymmet. Att få den där egentiden med hög musik i lurarna, som jag längtat! Körde ett ganska kort pass men körde lika hårt som vanligt, svetten bara rann och det var verkligen eufori hela passet! Kommer inte kunna lyfta mina armar imorgon haha. 
 
 
Jag var så orolig när jag var gravid, att det skulle vara en milslång väg tillbaka men även om det sitter några extra valkar och kilon här och där är jag inte alls orolig över dom, känner att jag kommer vara tillbaka snart! Nu är jag hemma, T fixar lunch och sen ska vi åka och titta på kakel till huset! Så roligt! Nu ska jag lyfta upp en liten bebis som blir 3 veckor idag, jippie ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela