moa gullbrand

twistshake

Publicerad 2016-06-15 12:54:00 i Gravid med mini, Shopping,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Todelooo!  Ingen har väl egentligen missat instagram-boomen om dessa s.k "twistshake-flaskor" som råder?
Tycker att man ser dom ööverallt verkligen. Och jag tänkte verkligen att dom måste vara sjukt över-hypade tills jag testade en. Alltså vilka flaskor! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Färgerna är ungefär 100 gånger snyggare i verkligheten, verkligen "neon-färgade". Jag köpte två i den minsta storleken som är från 0+ och sen två i större storlek från 2+. Flaskorna är anti-kolik och i varje flaska följer en liten burk för pulver/majskrokar/vad man nu vill/. Och det smarta är att alla burkar går att skruva på varandra, och du kan färgmatcha alla flaskor också (dvs grönt lock, blå flaska etcetc).
 
 
Eftersom vi kör flaskmatning från början känns det skönt att
ha bunkrat upp med några flaskor! Längtar tills lillebror får testa ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nappen är det jag älskar mest! Den är som perfekt storlek för en liten bebis-mun. Själva flaskan är så behändig att hålla i handen, inte sådär stor och klumpig och jag älskar att den inte som mam-flaskorna har tusen olika delar där det kan fastna smuts etc. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela