moa gullbrand

home sweet home

Publicerad 2016-03-28 09:50:51 i Vardag,

 
 
 
 
 
Heej på er! Även om mitt förra inlägg var deppigt måste jag bara säga att vi haft en så mysig helg borta. Helt och hållet tack vare min fina älskade mamma och hennes sambo. Jag och Melina har blivit såå ompysslade med god mat och annat, b.la gav mormor Melina en sprillans ny Reima overall och ett nytt galonställ fårn Didriksson, min mamma skämmer bort oss för mycket!  Första skoterturen var läskig tyckte Melina men efter det var det såå roligt tyckte hon och vi åkte upp på fjället där jag & Melina lekte och hon mest var intresserad av alla hundar haha. 
 
Melina grät igår när vi kom hem och vill bara tillbaka och det är ju ett bra kvitto iallafall=) För mig var det extreeemt skönt att landa hemma igen och få krypa ner i Ts famn och bara släppa ut allt som gjort att klumpen i magen bara växt i helgen. Sen myste vi bara i sängen och hela familjen somnade som stockar sen, man märkte verkligen på Melina hur mycket hon älskade att ha både mamma och pappa i handen, hon sa ungefär 700 gånger att hon älskade oss ♥ 
 
Nu är vi iallafall hemma och det är så skönt med en dag hemma för att hinna ikapp innan skolan drar igång. Som sagt börjar C-uppsatsen nu och det kommer vara skola konstant varje dag. Först på schemat idag står att packa upp allt från fjällen och sen stoorstäda här hemma, ska t.om dra ut soffan och dammsuga, det händer inte jätteofta haha. Sen vid 14 ska vi gå över till Jennie och Tuva-li och så kommer Josefine, åh mina älskade älskade tjejer! Ska bli så mysigt att hänga med dom.  
 
Men som sagt, först städning. kram! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela