moa gullbrand

powernaps

Publicerad 2016-05-31 15:43:07 i Vardag,


Så sällan jag tar selfies så måste ju visa er när det händer hehe 



Todeloooo finisar! Tänkte bara kika in en snabbis medan jag väntar på att middagen ska bli klar i ugnen så jag kan hämta på förskolan. Såå enormt skönt att ha mat färdig när resten av familjen kommer hem, speciellt i denna värme då jag nästan aldrig vill ha mat och alla äter olika tider. 

Vad gör ni idag? Jag skulle göra massor efter frukost och la mig ner i soffan och somnade 2h...zzz denna gravidtrötthet alltså! Vet att det bara är att passa på när det går så ska ändå inte klaga. Sen tog jag tag och städade och rensade min garderob och barnens och la in alla lillebrors små små minikläder, åh 💕efter det tänkte jag hinna med ännu mer men började faktiskt må riktigt dåligt. Ont i magen och illamående men efter ett bad och vila i sängen känns det mycket bättre! 

Nu ska jag som sagt iväg till förskolan snart och sen ska jag och Melina öppna barnvagnen!! Jaaa alldeles för en stund sen kom leverans med världens största paket där vagn, en mass tillbehör och babyskydd gömmer sig hihi. Har längtat i 6 veckor! Ska såklart visa er sen! Sen kommer Tuva-li med familia hit och hälsar på, måste ju ut i det tokvarma vädret. Kram på er finisar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela