moa gullbrand

Babyshower

Publicerad 2016-09-04 19:57:29 i Vardag,

Japp hörrni, idag var det dags! Dagen vi planerat i veckor var nämligen här, jennies babyshower! Det har bakats och ordnats paket och fixats med dekorationer osv! Vid 11 imorse gick Jennie ut på en promenad och när hon kom hem stod det 7 tjejer och gömde sig i deras hus hihi!

Hon blev såklart så överraskad och sen hade vi en mysig dag med lekar och skratt! Nu är det bara dagar till W kommer 💕

Annars då? Jo jag ska vara ärlig och säga att det är skitjobbigt just nu. Vi är nog inom gränsen för kolik men Lennox skriker oftast 1,5 timma på kvällen helt otröstlig och hjärtat går sönder. Gör ALLT jag kan men inget hjälper. Det är hemskt! Har velat gråta flera gånger idag och känner mig som sämsta mamman som inte heller kan ge Melina uppmärksamhet då. Kära Gud låt detta gå över snart! Nu ligger han iallafall bredvid mig och äter utan gråt, usch vad mammahjärtat går sönder....
















.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela