moa gullbrand

Freeedagsfeeling

Publicerad 2016-09-02 13:25:36 i Vardag,

 
 
Senaste selfiesarna från instagram hihi. 
 
 
 
 
 
 
Hej på er mina fina. Har ni en skön fredag? Var hittar ni på idag? Vi har tagit en lugn morgon (ganska jobbig natt, eller två uppvak sen morgon 07 är jobbigt tycker jag haha). Sen har vi varit ute på en långpromenad och lekt i lekparken. Efter det gick jag och Melina upp och lagade lunch och sen har jag hunnit städa undan och göra fredagsfräscht medan hon ser på nicke-nyfiken. Lennox sover fortfarande ute i vagnen, skönt för honom att sova där tydligen eftersom han sovit snart 4 timmar ♥ Nu hör jag dock någon som gnölar så är nog dags att hämta upp honom! 
 
 
 
Ikväll blir det mys hemma med fredagspizza och sen fångarna på fortet. Melinas favoritprogram är 1. lets dance junior (som inte går längre), 2. Sommar med Ernst och 3. Fångarna på fortet för då fnissar vi åt alla läskiga spindlar och ormar som är med. Haha! Är extra glad denna fredag eftersom T har en ledig helg, helt underbart! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela