moa gullbrand

Höstdag

Publicerad 2016-09-05 14:20:34 i Vardag,

Vilken skön dag vi har! Vi har varit ute, joggar och sen har Melina "planterat" på sitt vis haha. Lillebror sover fortfarande ute i vagnen så jag hann städa och fixa här hemma, älskar när det är såhär fräscht.

Förresten till något äckligt, jag tappar ju en massa hår nu efter graviditeten, skönt för mig med så tjockt hår men ligger ju hår ööööverallt, och nu när jag städade märkte jag att det var ett tag (typ ett år sen) vi rengjorde avloppet...alltså jag dööööör så äckligt! Stod med en pincett och drog upp hår och det kändes som att jag fick upp en helt slemmig katt ungefär, blä! I veckan måste vi ta bort duschväggen och dra ut badkaret. Åååh vad jag längtar till ett nytt fräscht hus nu haha! På tal om hus beställde T våra vitvaror idag (de har 20% på allt hela helgen), jag fattar ju ingenting såklart men får allt jag vill ha typ speciella program på ugnen så man bara klickar i vad man lagar, och självdoserande tvättmaskin samt rostfritt som är snyggast enligt mig hihi, och så en extra bred häll och fläkt. och även om vi såklart inte får hem allt det här nu, det kommer ju levereras till huset sen så är det ju iallafall ett tecken på att det börjar närma sig, iiiih så himla kul!!












.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela