moa gullbrand

Lördagskvällen

Publicerad 2016-09-04 07:51:01 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...Spenderade vi hemma hos våra vänner Ida och Andreas. De bor i världens mest fantastiska hus som de byggt själva, tror ni man blir inspirerad?! Barnen lekte och vi fick såå god mat och vin. Så himla lyxigt! Vi är så lyckligt lottade med fina vänner och det är så fantastiskt kul när alla börjar få barn (vi var först ut). Jag ser verkligen vårt liv om 5 år framför oss när barnen är större (de får en till liten ett halvår efter lennox också, wiiie!) och vi bjuder över våra vänner titt som tätt till huset och har fantastiska middagar, åh så jag längtar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-09-05 20:57:24

Men hur gosiga kinder får man ha 😍

Svar: haha ja eller hur! gosigaste! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela