moa gullbrand

vitvaror till huset

Publicerad 2016-09-05 19:52:58 i Vårt drömhus 16/17,

 
 
 
Jag måste bara visa er vitvarorna till huset, detta är ju Ts område som ni förstår haha
- men jag tycker ändå att det är såå kul! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rostfri kyl/frys och fläkt. Vi vill ha en fläkt som inte är för mycket eftersom vi ska ha mycket kakel. Fläkten styrs även med fjärkontroll så man slipper vara där och trycka, sjukt smart! 
 
 
 
 
Alltså jag dööööör så snygga inbyggnadsugnen, inbyggnadsmikron och hällen är?! T beställde allt detta utan min vetskap men det blev ju verkligen heeelt perfekt. Ugnen har program för allt man lagar, den har en baksensor som håller brödet saftigt när man bakar osvosv och så självrengöring, det är typ det viktigaste för mig haha.  Tänk detta till ett vitt kök? åååh! 
 
 
 
 
 
 
Tvätt och torktumlare med i-dos.
 
 
 
 
Är så himla nöjd över allt han valde, det kommer bli så snyggt och funktionellt. Nu längtar jag ännu mer!
Kan dessa 8 måander bara flyga iväg snälla?! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lian

Publicerad 2016-11-12 02:04:41

Inte Bosch Siemens, usel kundvård samt undermålig kvalitet dessvärre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela