moa gullbrand

Vad vill DU läsa om?

Publicerad 2016-08-06 15:33:50 i Vardag,

 
 
 
 
Åh har suttit och kikat tillbaka i arkivet och jag blir helt varm i kroppen!
Det här var min första "bloggbild". Haha har jag lite mer rumpa nu kanske?! hahaha! 
 
Den där sommaren ovan, jag vet att jag tjatat om den många gånger men det är verkligen den bästa sommaren i mitt liv. Det är den jag kommer berätta om för mina barn och barnbarn. Jag kan titta på en bild från den sommaren och minnas exakt hur jag kände och hur roligt allt var. Nybliven singel efter ett stormigt förhållande, nyopererad hoppade jag runt på kryckor och det finns inget som får folk att komma fram och prata så mycket som en 19-årig tjej med skyhöga klackar och kryckor haha! 
 
 
Hörrnenini, vad vill ni läsa om? Ni brukar alltid ge så bra idéer!
Finns det något ni vill höra, något jag ska visa? Ja vad som helst! Ge mig tips!! 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2016-08-07 01:58:48

Hade varit kul med en "get to know me"-blogglista :) vet att de är ganska uttjatade kanske men det hade varit kul att få läsa!

Svar: då fixar jag debet! kram fina fina du! <3
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-07 20:51:50

Din träningsrutin :) vad du gör på gymmet, hur du lägger upp din träning. Om du har något mål/ delmål och din plan dit? :) så grym är du! ❤

Svar: Då ska jag fixa det, tack för tipset fina du och tack för dom fina orden!<3
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-08 09:59:45

Jag undrar om du någonsin var nervös över att få ett till barn? Jag väntar mitt andra nu och är såklart jätteglad. Jag vet att jag kommer älska nästa barn likamycket för alla säger att det går men ibland känna dwt omöjligt för mitt barn är det mest fantastiska någonsin och hur ska mitt hjärta klara så mycket mer kärlek? Om du förstår vad jag menar ☺

Svar: Ska absolut svara på det, KRAM! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela